Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

close

Regulamin sklepu

Zakupy w moim sklepie – w skrócie

 

Przedmiotem zamówienia są ukorzenione rośliny (sadzonki) i fragmenty roślin  - listki w przypadku fiołków afrykańskich lub cięte sadzonki jedno- i wielowęzłowe w przypadku roślin z rodzaju Hoya. Wszystkie rośliny pochodzą z własnej hodowli, prowadzonej w kontrolowanych warunkach izolowanych pomieszczeń hodowlanych, wolnych od patogenów, a wzrost, rozwój i  kondycja roślin  nadzorowane są przez  specjalistę z zakresu fizjologii i biotechnologii roślin ze stopniem naukowym doktora nauk biologicznych.

Ponadto w ofercie znajdziecie Państwo akcesoria niezbędne do prowadzenia hodowli i pielęgnacji roślin oraz inne przedmioty i dodatki, które mogą przydać się miłośnikom roślin, a także kilka drobiazgów dla miłośników kotów.

Prowadzę sklep w trybie  internetowej sprzedaży wysyłkowej. W związku z tym zamówienia przyjmuję jedynie drogą elektroniczną poprzez umieszczenie wybranych przez Państwa produktów w koszyku zakupów. Podobnie płatności za zakupione w sklepie towary można dokonać poprzez wykonanie przelewu na konto firmowe: ING Bank Śląski (patrz zakładka „o firmie”) lub w systemie PayPal –  te sposoby płatności są zdecydowanie preferowane lub w trybie opłaty przesyłki pobraniowej, realizowanej przez firmę świadczącą usługi transportowe. Złożenia przez kupującego zamówienia jest równoznaczne z jego deklaracją dokonania zapłaty za zamówione towary/usługi.

Znajdujące się w ofercie sklepu odmiany i gatunki fiołków afrykańskich oraz hoi prezentowane są w postaci zdjęć ukazujących typowe cechy, charakterystyczne dla każdej z odmian/gatunków. W przypadku zakupu sadzonek liściowych fiołków oraz węzłowych hoi są one pobierane i pakowane bezpośrednio przed wysyłką, a zamieszczone zdjęcia prezentują roślinę z której sadzonki liściowe/węzłowe są pobierane. W przypadku  młodych roślin - sadzonek ukorzenionych, zamieszczone w ofercie sklepu zdjęcia prezentują dokładnie te rośliny, które możecie państwo nabyć. Wszystkie pozostałe przedmioty prezentowane na zdjęciach zamieszczonych w ofercie sklepu także prezentują dokładnie to możecie państwo nabyć.

Dokładam wszelkich starań, aby wszystkie znajdujące się w ofercie sklepu rośliny były stale dostępne, jednakże ze względu na fakt, iż są to żywe rośliny może zdarzyć się, iż pomimo zamieszczenia w ofercie sklepu nie jest możliwe pobranie sadzonek/liści. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji zostaniecie Państwo o takim fakcie niezwłocznie poinformowani, przed ostatecznym przyjęciem i zrealizowaniem zamówienia. 

Standardowym sposobem wysłania roślin jest list lub paczka pocztowa Poczty Polskiej. Dokonując zakupów każdy z produktów ma przypisaną średnią wagę, tak więc po zakończeniu zakupów koszt transportu zostanie automatycznie obliczony i udostępniony dla państwa wiadomości w charakterystyce złożonego zamówienia. Koszty transportu pokrywa kupujący. Standardowo sugerowana jest wysyłka listem poleconym (przesyłki do 2 kg.), priorytetowym lub paczką pocztową w przypadku większych zamówień. Przy dużych zamówieniach ostateczny koszt transportu zostanie naliczony indywidualnie, po uprzednim kontakcie z kupującym.  W przypadku, gdy macie Państwo inne życzenia co do formy transportu proszę o kontakt celem ustalenia szczegółów. W szczególnych przypadkach (np.: upały, mrozy, dni świąteczne, tzw. długie weekendy), w trosce o jak najlepszą kondycję wysyłanych roślin mogę zasugerować zmianę terminu wysyłki (a co za tym idzie także płatności), jednak to Państwo zawsze podejmujecie ostateczną decyzję.

 Mam wieloletnie doświadczenie w wysyłaniu roślin z zawsze dokładam staranności, alby nic złego ich w transporcie nie spotkało. Rośliny wysyłam zabezpieczone przed wysychaniem, w twardych, raczej niezgniatalnych opakowaniach, ale z powodu możliwych perturbacji w czasie transportu istnieje możliwość, że otrzymane zamówienie nie spełnia z jakichkolwiek względów Państwa oczekiwań. W przypadku powstania błędów po naszej/firmy świadczącej usługi transportowe stronie, staramy się maksymalnie zrekompensować Klientowi wszelkie straty. Poniżej lista wskazówek co należy zrobić, abyśmy mogli prawidłowo zareagować w takiej sytuacji:

Reklamacje

Jeśli zakupiony towar ma wady lub został uszkodzony w trakcie przesyłania prosimy o kontakt mailowy. Prosimy o przesłanie na adres africanviolets@africanviolets.pl e-maila, w tytule podając dane zamówienia, a w treści natomiast możliwie dokładnie opisać jakie wady ma towar lub podać inne nieprawidłowości, które mogły powstać w procesie realizacji zamówienia, a najlepiej dołączyć dokumentację wad i uszkodzeń w postaci zdjęć.

Ze względu na fakt, iż podstawowym przedmiotem sprzedaży są żywe rośliny lub ich fragmenty zgłoszenie reklamacji powinno nastąpić niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki i stwierdzeniu zaistniałych nieprawidłowości.  Reklamacje dotyczące towarów prosimy zgłaszać w terminie do 14 dni od otrzymania przesyłki. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 7 dni. Od momentu otrzymania przesyłki to Państwo przejmujecie odpowiedzialność za właściwą opiekę na roślinami, w związku z czym reklamacje wynikające z niewłaściwej pielęgnacji roślin po ich rozpakowaniu, zaakceptowaniu stanu w jakim zostały dostarczone i  posadzeniu nie będą rozpatrywane.

Zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi sprzedaży internetowej macie państwo 14 dni na odstąpienie od umowy bez podawania przyczyny. W takim przypadku proszę o kontakt celem ustalenia szczegółów odesłania zakupionych przez Państwa towarów oraz zwrotu pieniędzy.


Zwroty

Jeśli zaistnieje konieczność zwrotu pieniędzy za niezrealizowane lub błędnie zrealizowane zamówienie, pieniądze zostaną zwrócone przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta lub wysłane przekazem pocztowym na adres wskazany w zamówieniu w ciągu 3 dni roboczych od uznania reklamacji (czas realizacji przelewu/przekazu pocztowego leży w gestii banków/Poczty Polskiej i nie zależy ode mnie).

W przypadku jakichkolwiek dodatkowych pytań proszę o kontakt na adres e-mail: africanviolets@africanviolets.pl lub telefonicznie: 602-742-811.